06 Kasım 2014

SUDOCREM MUCİZESİ

            



sudokrem

Merhabalar Bi Tavsiyem Var..
Bu pişik kremini duymayan kullanmayan belki birileri kalmıştır onlarda benden duysun dedim :)
Atlas doğmadan pişik kremi arayışına başlamıştım bi çok anneden tavsiye aldım ama ben en iyiysini arıyordum ve böylece sudocrem le tanıştık..Bebişlerin poposunda oluşan pişikleri hızlıca iyileştirdiğine şahidim. Atlas doğduğundan beri bir defa pişik sorunu yaşadık onu da bi gece de iyileştirdik. Evimizin vazgeçilmezi oldu bile.
Sudocrem İrlanda da üretilen bebekler için kullanılan bi pişik kremi. Ama son yıllarda mucize diye anılıyor.içinde kortizon bulundurmuyor!! % 15 oranında çinko oksit bulunduruyor. Bu nedenle tıp dünyasında büyük kabul görmüş. Çinko oksit saç tırnak ve cilt sağlığına çok faydalı bir mineral. Cildin kendini yenilemesine yardım ediyor onarılmasını hızlandırıyor ve bu özelliği ile kullanıcıların gölünde taht kuruyor.Pişiklerde, Yatak Yaralarında, Güneş Yanıklarında, Tahriş ve Kızarıklıklarda , sivilcelerde, yeni oluşan lekelerde kullanılması öneriliyor.
20141031_214736

Akneli ciltlerde çıkmak üzere olan sivilcenin üzerine sürülmesi tavsiye ediliyor. Benim cildim kuruya dönük karma. Ben sudokremi haftada bir defa temizlenmiş cildime maske şeklinde göz çevresi hariç uyguluyorum. geceden sürüp yatıyorum sabah yumuşacık, tüm yorgunluk izleri silinmiş tazelenmiş bir ciltle uyanıyorum. Kremin yoğun bi kıvamı var ve sürdüğünüz yerde beyaz bir tabaka oluşuyor, sabah uyandığımda bu beyazlığı temizliyorum. Şunu da belirteyim kremin nemlendirme özelliği yok hatta kurutuyor bile diyebilirim bu yüzden cildi nemlendirmek şart.
Benden bi tavsiye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder