27 Haziran 2015

ABFEN NASORINSA PLUS NAZAL BURUN YIKAMA SOLÜSYONU

Merhabalar
bitavsiyemvar..
Laf aramızda kocam horluyor!!
Hem de nasıl bi horlamak, uykuda homurdanıyor bildiğin:)) Burnunda geniz eti var ve sinüzit hastalığı var.Memleket kuru burun kuruluğu ve tıkanıklığı var.
Gerçi burun kuruluğu bende de var ama horlamıyorum:)
Bunca şey bir arada olunca dolayısıyla rahat bir uyku uyuyamıyor.Uyandığında hiç uyumamış gibi uykusunu almamış gibi uyanıyor.Doktora gittik tabi ki, ameliyat olması gerekiyormuş ama ameliyat olmak istemedi.. Geceleri uyumadan burnunu temizleyip deniz suyu spreyi sıkıp öyle yatıyor, böylece biraz rahatlıyor.
Tam 15 gündür düzenli olarak Abfen Farma nın NASORİNSE  PLUS Burun Yıkama Solüsyonunu kullanıyor. Bende deneyimimizi paylaşıyorum.
Öncelikle Firma çalışanlarına ilgilerinden ve nezaketlerinden dolayı teşekkürlerimi iletiyorum.Bizi bu ürünle tanıştırdıkları için ayrıca teşekkür ediyorum zira biz çok memnun kaldık çok beğendik. Özellikle de ben:)



Gelelim NASORINSE PLUS NAZAL YIKAMA SOLÜSYON a

Rinosinüzit,
Alerjik rinit,
Paranazal sinüs cerrahisi sonrasında,
Burunda kuruluk,
Burun tıkanıklığı,
Geniz akıntısı,
Kronik öksürüğe neden olan burun ve sinüs hastalıkları (enfeksiyon, alerji vb),
Yüzde basınç hissi,
Burun ve sinüs ameliyatları sonrası,
Nazal alerjinin kontrolü,
Nazal hijyenin sağlanması,
Kronik rinit ve sinüzite bağlı koku ve tat duyusunun bozulması,
Grip ve soğuk algınlığından kaynaklanan burun sikayetleri.
Gibi durumlarda tedaviye destek olarak kullanılıyor.
İçeriğinde : ph dengeli,katkı maddesi içermeyen soyum klorür,sodyum bikarbonat,hyaluoronic acit karışımı bulunmakta.


Nasorinse Plus nazal yıkamaya Hyaluronik asit eklenmesi ile nazal yıkamada son noktadır.

Hyaluronik asit, insan vücudunda bir yapıtaşı olarak, her türlü dokuda (epitelyumdan sinir dokusuna kadar) ve eklem sıvısında bulunan bir moleküldür.

Hyaluronik asit deriye uygulandığında derinin nem oranı artar; deri üzerinde ince bir film tabakası oluşur ve deri yumuşar; cildin esnekliği ve yeniden yapılanması sağlanır. 



Kutudan resimde gördüğünüz yıkama şişesi ve minik poşetlerde NASORINSE PLUS ürün karışımı çıkıyor. Her bir yıkama için bir poşet kullanıyorsunuz.
Şişeye içme suyu dolduruyoruz,ılık yada soğuk olabilir. Bir poşeti şileye döküp çalkalıyoruz.solüsyonumuz hazır. Sonra burnumuzu yıkıyoruz.İsterseniz bu videoyu izleyebilirsiniz https://youtu.be/lSCVlFXcZXQ . 

Eveet ürün hakkında bu kadar bilgi verdiğimize göre gelelim eşimdeki etkilerinee..
Her gece uyumadan bi kaç saat önce NASORINSA PLUS'u uyguladı.
Daha önce de burun spreyi kullanıyordu ama yıkama gibi temiz olmuyordu burnu. Burun yıkamanın en faydalı kısmı bu bence. Burnunuz tamamen temizleniyor açılıyor.
Önceliğimiz eşimde idi ama tabi ki  ben de denedim inanın burnumun bu kadar açık olduğunu bu kadar rahat nefes aldığımı hiç hatırlamıyorum.
Eşimde sinüzit olduğu için yüzünde baskı hissi oluyordu o his ortadan kalktı.
VEEE en önemlisi horlaması yarı yarıya azaldı.Eskisi gibi yeri göğü inletmiyor:)
Gece boyu Rahat nefes aldığı için daha dinç ve daha dinlenmiş olarak uyanıyor. Tabi bende o horultuları duymadığım için daha mutlu uyanıyorum:))
Aile saadetiniz için NASORINSE PLUS diyorum:)
Şaka bi yana evde eşi,abisi, babası, dedesi horlayan halimden anlar.
Biz eşimde kullandık horlama, burun tıkanıklığı ve sinüzit şikayetlerini yarı yarıya azalltı.Sizinde yukarıda yazdığım gibi şikayetleriniz var ve tedaviye destekleyici bir ürün arıyorsanız DOKTORUNUZA DANIŞARAK kullanmanızı tavsiye ederim.
Slogan da benden: NASORINSE PLUS ile burnunuz hep açık olsun:)
Hoşçakalın.

6 yorum:

  1. Aynı dertten bende müzdariptim ahiretliğim. İyi ki var bu Nasorınse Plus. Aile saadeti için gerekli hakkat :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi ki var evden hiç eksik etmicem artık:)

      Sil
  2. Bende de sinüzit ve farenjit var. Bu ürünü duymamıştım. En kısa zamanda alayım da rahatlayım. Özellikle farenjit çok rahatsız edici çünkü

    YanıtlaSil
  3. Bende de sinüzit ve farenjit var. Bu ürünü duymamıştım. En kısa zamanda alayım da rahatlayım. Özellikle farenjit çok rahatsız edici çünkü

    YanıtlaSil
  4. Bende de sinüzit ve farenjit var. Bu ürünü duymamıştım. En kısa zamanda alayım da rahatlayım. Özellikle farenjit çok rahatsız edici çünkü

    YanıtlaSil