31 Temmuz 2015

MİSSHA TİME REVOLOTION NIGHT REPAIR LOTION- KIRIŞIKLIK KARŞITI GECE BAKIM LOSYONU

Merhabalar
Bu gün size Missha dan bahsetmek istiyorum.
Missha bir Kore markası. Kendisini ilk BB kremleriyle tanıdık. BB kremde çığır açtığını hatta daha iyisini bulamadığımı belirteyim. BB kremini önümüzdeki günlerde yazarım.Uzak doğu markalarının ürünleri çok iyi çıkıyor çünkü hataya mahal yok. Çok özenle titizlikle çalışıyorlar ve kozmetik endüstrisinin iplerini ellerine almayı kafaya koymuşlar. Ben de kendilerini takdir ediyor başarılarının devamını diliyorum:))
Şimdi Kırışıklık Karşıtı Gece Bakım Losyonundan bahsedeyim.
Ben Missha BB kremden memnun kalınca diğer ürünlerini de bir inceleyeyim dedim. E yaş otuzu geçince daha çok dikkat etmek gerekiyor cilde ve öyle de yapıyorum. Özellikle gece bakımı benim için EN önemlisi!! Çünkü biliyoruz ki cildimiz geceleri yenileniyor. Bu sebeple kendime güzel bir gece bakım ürünü arıyorken Missha nın Time Revolutıon serisinin tam da bana göre olduğunu keşfettim.. Serumundan göz çevresi kremine kadar komple bir bakım bir serisi yapmışlar. Tüm cilt tiplerine ayrı seri var. Ve daha iyi sonuç alabilmek için tüm seriyi birlikte kullanmak gerekiyor diye belirtmişler. Ki bir çok uzmandan da böyle duydum. Ne kadar doğru bilemiyorum. Yani ürünün etkisini artırmak için diğer ürünlerle desteklemek gerekiyor diye ama ben bu kurala hiç uymam. Benim serumun markası başka, toniğim başka göz kremim başkadır. Çünkü her markanın her ürünüyle anlaşmamız mümkün olmuyor. Mesela La Roche Posay ın göz kreminden memnunken, nemlendiricisini hiiiç sevmedim..
Neyse ben sadece bu losyonun siparişini verdim bi dolu hediyeyle geldi. Başladım kullanmaya.. ve üzerinden bir yıl geçti şimdi bitmek üzere. 



Losyon böyle büyük bir şişede Tam 130 ml. Dolayısıyla bir yıl yetiyor. Zaten kullanım ömrü de 12 ay. Adı üzerinde losyon kıvamında incecik kolay emilen bir yapısı var. Hafif parfümlü çok güzel kokuyor rahatsız etmiyor.
Ürün 30 yaş üzeri için. Kırışıklık Karşıtı, Nemlendirme, Aydınlatma ve Hücre Yenileme vadediyor. Serumdan sonra gece ve gündüz kullanılıyor.
Ben uyumadan önce cildimi temizleyip, tonikliyorum ardından serumumu sürüyor bekliyorum. En sonunda Missha losyonumu sürüp yatıyorum. Bir yıldır bu hiç değişmedi. 
Yağsız olmasına rağmen Nemlendirmesi müthiş.Ki kışın yüzüm kabuklanır ama nemlendirmesi bana yetti.
Aydınlatma Evet var. Atlas tan dolayı geceyi yarı uyanık şekilde geçiriyorum.Yorgun olmama rağmen uykumu almış gibi aydınlık bir ciltle uyanmamı sağlıyor. En çok bu özelliğini sevdim. Temiz aydınlık bir görüntü veriyor.
Kırışıklığım yok o yüzden kırışıklıklara etkisini bilmiyorum ama yenileri olmadıysa bu da bir artı :)
Ben çok severek kullandım ve bitirdim. Şimdi gözümü aynı serinin Gece Bakım Ampuluna diktim. Çünkü Estee Lauder ın meşhuur serumuna dupe olarak gösteriliyor!! Ama ürünü bulmak zor çünkü geldiği gibi bitiyor sitede.
Kuru ve hassas, otuz yaşın üzerindeki ciltlere şiddetle tavsiye ederim çok iyi bir ürün. Hatta diğer serilere de göz atın cildinize uygun ya da cilt probleminizle savaşacak iyi bir ürün mutlaka bulursunuz diye düşünüyorum. Bu konuda missha iyi bir marka bana göre. Fiyatları dav orta halli bu losyonu 79 tl ye almıştım bir yıl önce.
Umarım işinize yarar.
Hoşçakalın..


6 yorum:

  1. İnceleme için eline sağlık canım:-)takipteyim bana da beklerim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit ayırıp okuduğun için teşekkür ederim :) Hemen geliyorum bloguna.

      Sil
  2. Ben de cildimi tanıyamıyorum artık ahretliğim ama temiz aydınlık bir cilt yaratması da iyiymiş doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bana da oluyor ahiretliğim kendini şaşırıyor cildim:)) Düzelir ama merak etme makyaj düzeni değişince oluyor galiba.

      Sil