08 Temmuz 2015

PUREDERM SANAİL 3D MASK- YENİDEN CANLANDIRICI ÇOK AŞAMALI BAKIM MASKESİ

Merhabalar
Bugün Purederm 3D Snail Mask ı anlatayım istedim. Yeniden Canlandırıcı Çok Aşamalı Bakım Maskesi. Kendisi çok tuhaf bi maske bence..
Çok severek kullanıyorum amaaa çok etkili şeyler var içinde galiba, her ciltle anlaşabileceğini sanmıyorum.
Maske Kore den ithal, Gratis mağazalarında satılıyor.
İçinde Salyangoz Ekstresi, Kolajen ve Adonasin bulunuyor. Koskoca Google da Adonasin in izine rastlayamadım o yüzden ne olduğunu bilmiyorum:)


İçeriği yukarıdaki resimde görüyorsunuz. Çok fazla uyarısı var. İlk denediğimde gözüm çok korktu ama sonucu görünce vazgeçemedim. Lekeli sivilceli tahriş olmuş güneşten yanmış ciltlere kullanılması yasak!!
Kullanım esnasında kızarıklık şişkinlik kaşınma olursa hemen kullanmayı bırakın ve doktora gidin diyor!!!
Bunları mutlaka göz önünde bulundurun kızlar amman diyim!!
Cildiniz alerjik hassas ise sakın kullanmayın!!

Resimde gördüğünüz gibi iki aşamalı. Temizlenmiş toniklenmiş cildimize, önce üst taraftaki kısmı yırtarak içindeki ampulü sürüyoruz. İçinde bolca ürün var tüm yüze yetiyor da artıyor. Sonra alt taraftaki kısmı yırtıp içindeki 3 boyutlu maskeyi yüzümüze yerleştiriyoruz. Gözünüze temas ettirmeyin. Bu şekilde 15-20 dk bekliyoruz. Sonra Maskeyi çıkarıp Yüzümüzde kalan ampulü yüzümüze yediriyoruz. Yıkamıyoruz. Öyle yüzümüzde kalıyor. 
Cildim kuruya dönük karma, kışın kuru. Ben maskeyi her yaptığımda önce tuhaf bi yangı hissediyorum sanki cildimi tahriş ediyor gibi ama kızarma falan olmuyor.Sonra o his geçiyor bi serinlik hissi oluyor. 
Ben bu maskeyi ayda bir defa, akşam saatlerinde yapıyorum. Güneş görmesin diye. Daha sık yapmayı göze alamıyorum noluur noolmaz :)
Etkileri inanılmaz!! Cildim nemleniyor, Parlıyor, Rengi açılıyor, Daha bi berraklaşıyor. Yani gerçekten Yeniden Canlandırıyor. Bna bi yan etkisi olmadı Ben memnunum.
Fiyatı da çok uygun 4 tl ye aldım. İndirimlerde 3-4 tane yedekliyorum:)
Bu bir tavsiye değil bilgilendirme yazısıdır  sonuçları iyi ama yan etkileri fazla olan bi ürün arkadaşlar. Cilt tipinizigöz önünde bulundurun düşünmeden alıp uygulamayın!!
Hoşçakalın..

2 yorum:

  1. Şöyle büyük tüplü maskeler değil de böyle tek maskeleri hiç atlamadan yapmak istiyorum, pratik görünüyor.Bize de beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu maskeler daha iyi oluyor ben düzenli ve dönüşümlü olarak yapıyorum:)

      Sil