21 Ağustos 2015

MİSSHA PERFECT COVER BB CREAM 23 NUMARA

Merhabalar
Bu gün, daha önce de bahsettiğim uzak doğu mucizesi Missha nın Tüm dünyada da çok satan yok satan Perfect Cover BB Cream den bahsedeyim istedim.
Tabi bir çoğumuz bu BB kremi tecrübe etti. Ben kendi gözlemlerimi denemeyenlere aktarayım:)
Ben BB kremi anlatayım dedim ama bu arada CC ve DD kremlerde var. Ama ben hiiç denemediğim için onlar hakkında dedikodu yapmayayım:)
BB krem yani Beauty Balm ya da Blemish Balm. Formülü İlk olarak Alman Estetik Doktorları hastaların ameliyat izlerini gizlemek için hazırlamışlar. Daha sonra bizim çekik gözlüler hemen alıp günlük kullanıma uygun hale getirip geliştirmişler. Ve onca bence en iyisini yapmışlar:)
Hayatımıza bodoslama giren BB krem neyin nesi derken araştırıp  kaptım bir Missha:)) Çok memnun kaldım bir tüp bitirdim ama merakımdan başka BB kremler denedim ama hiç biri bu ürünün  yerini tutmadı. Tekrar döndüm Missha ya.


Tercih sebeplerimin En başında SPF 42 oluşu var. Lekeli ve lekelenmeye müsait cildim için en önemli kriter bu. Hem güneşten koruyucu hem kapatıcı kullanmak pratik olmuyor. Bu ürünü gönül rahatlığıyla kullanıyorum.
Bu kremin tuhaflığı ilk sürüldüğü anda asla rengini vermeyip Grimsi bir tabaka gibi ciltte durması. Yaklaşık 10 dk sonra cildinizle bütünleşip adeta renk değiştiriyor. Sonra çok doğal bir görüntü oluşuyor.
Kapatıcılığı tabi ki Fondöten gibi değil, küçük sivilce izlerini, güneş lekelerini güzel kapatıyor.  Yani günlük kullanımda bana yetiyor zaten çok makyaj yapmayan biri olarak, hafif allık sürerek güzel sağlıklı ve bakımlı bir görünüm elde ediyorum.
Aşağıdaki fotoğrafta sinek ısırığı ve kaşımam sonucu oluşan kızarıklık var:)



Kapatıcılığını göstereyim diye böyle fotoğraf çekeyim dedim:))
Ve bu fotoğrafta da BB krem uygulanmış hali var. Fotoğrafı bol gün ışığı alan bi yerde çektim ki dışarıda nasıl göründüğünü görün diye.


,
Dediğim gibi bu kapatıcılık bana yetiyor. Özel günler hariç fondöten kullanmayı sevmiyorum. 
Nemlendirici özelliği var ama kuru ciltlere  asla yeterli olmuyor, öncesinde mutlaka cildi güzeelcee nemlendirmek gerekiyor.
Kırışıklık karşıtı, Hücre yenileme, Sıkılaştırma gibi vaatleri var ama bunların hiç birini 
kendimde göremedim yani fark yaratmadı öyle söyleyim:)
Gelelim beyazlatma vaadine.. Evet sürekli kullanırsanız cilt tonunuzda biraz açılma oluyor. Bende oldu:) 
Rahatsız etmeyen hafif bir kokusu var o da hemen uçuveriyor zaten.
Missha nın tek kötü yanı ürünleri yaygın olmadığı için ve Ankara İstanbul hariç mağazası olmadığı için ürünleri deneme şansı yok. Öyle internetteki fotoğrafları inceleyip karar vermek gerekiyor bu da alışverişi zorlaştırıyor.
Ben tembellik etmediğim günlerde sabah cildimi temizleyip nemlendirdikten sonra yüzüme sürüyorum ve ben yıkayana kadar cildimde kalıyor, akmıyor. Sağa sola bulaşma olayı da az. Bereketli bir ürün minik bi pompa tüm yüzüme yetiyor. Uzuun zaman yetiyor bana.
Ben severek kullanıyorum ve yıllarca kullanacağım Tek BB Missha. 
Aradığını bulamayanlara tavsiye ederim.
Umarım işinize yarar.
Sevgiler



2 yorum:

  1. Faydalı bir yazı olmuş.👏 blogunuzu izlemeye aldım banada beklerim

    YanıtlaSil