10 Ağustos 2015

TOPICREM TEMİZLEME SUYU- SOOTHİNG CLEANSİNG WATER Face & Eyes

Merhabalar
Bugün Topicrem Makyaj Temizleme Suyunu tanıyalım ;)
Makyaj temizleme suyuyla yıllar önce Bioderma H2O ile tanıştım. Makyaj temizlemede pratik oluyorlar. Pamuğa döküp siliveriyorsunuz. Tabi gözlerde alerjiniz yoksa. Eğer gözleriniz alerjik, kullandığınız temizleme suyu kaliteli değilse işkenceye dönüşüyor. Hem makyaj tüm yüze bulaşıyor, hem gözler kıpkırmızı üstüne üstlük dökülen kirpikler. Bana bir üründe tam da böyle olmuştu :((
Piyasada bildiğim kadarıyla 7-8 markanın makyaj temizleme suyu var ve ben neredeyse hepsini kullandım. Bunlardan biri de Topicrem Makyaj Temizleme Suyu.
Topicrem markasının yıllar önce nemlendiricisini doktor tavsiyesiyle alıp kullanmıştım ve çok beğenmiştim. Cildimdeki sorun düzelmişti. Topicrem kalitesini oradan biliyorum. Eczanelerde satılan dermokozmetik bir marka. Sorunlu ciltlerde muhteşem sonuçlar veren doktorlar tarafından bebeklere de tavsiye edilen bir marka.
Gelelim Makyaj Temizleme Suyuna..




Aslında ürün bebek ve yetişkinler için üretilen, yüz ve göz için yatıştırıcı temizleme suyu. Ben makyajımı temizlerken kullandım:)
Paraben , Parfüm ve Renklendirici içermiyor.
Ayrıca Gliserin ve Allontoin ile zenginleştirilmiş. Gliserini zaten biliyoruz ama Allontein e kısaca değinelim ; 
Kozmetik amaçlı allantoin Karakafes bitkisinden elde edilir.Cilt bakım ürünlerinde kullanılması , nemlendirici ,hücre yenileyici,tahriş giderici ve yaşlanma karşıtı etkisinden dolayıdır. Sadece cilt kremlerinde değil,traş ürünlerinde,diş macunlarında,güneş koruyucularda,saç boyalarında,şampuanlarda ya da renkli kozmetik ürünlerinde de allantoin yoğun olarak kullanılmaktadır.
Yani tahriş ya da alerji yapmayan hatta yatıştırıcı etkisi olan bir ürün.
Bende hiç yan etkisi olmadı.
Tek pamukla tek gözümdeki makyajın neredeyse tamamına yakınını temizledi. Yani bereketli bir ürün.
Tüm makyajı başka bir ürüne gerek kalmadan başarılı bir şekilde temizliyor.
Biraz yapış yapış his kalıyor ama o da bir iki dakikada geçiyor.
Üzerinde cilde esneklik kazandırır diye yazıyor, benim cildimi biraz gerdi :(( Ama zaten sonrasında nemlendirici uyguluyorum sorun olmuyor yani.
Gözlerimi yakmadı ve kirpiklerim dökülmedi. Bu önemli çünkü daha önce yaşadığım bir sorundu. Gözümü çıkaran temizleme suyu gördüm ben :((
Özetle benim karma cildimde biraz gerginlik hissi dışında, tahriş, kızarıklık, alerji vs bir soruna yol açmadan makyajımı bir çırpıda temizliyor. 
Bence çok başarılı bir ürün. E Topicrem in de gayet güvenilir bir marka olduğunu biliyoruz mutlaka bir şans verip deneyin derim :) Topicrem Temizleme Suyuna Dermokozmetik ürünler satan eczanelerden ulaşabilirsiniz. Umarım işinize yarar bir yazı olmuştur.
Hoşçakalın..



4 yorum:

  1. Bu ürüne tek kelimeyle bayılıyorum çok memnunum ikinci şişesine geçtim bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elimdekileri bitirip sadece bununla devam edicem :))

      Sil
  2. Nasıl satın alabilirim

    YanıtlaSil
  3. Nasıl satın alabilirim

    YanıtlaSil