26 Ekim 2015

PANTENE ARGAN YAĞLI ELİXİR

Merhabalar
Yazmakta geç kaldığım bir saç serumu Pantene Argan Yağlı Elixir..
Geç kaldım diyorum çünkü yazın başında alıp kullandım, son bir iki kullanımlık kala blogda yazayım diye atmışım banyo dolabına gitmiş.Dolapta unutmuşum Çünkü hiiiç beğenmedim!
Kullananların çoğu, çok memnun olduğunu yazmıştı bloglarda. Reklamlarda da çok gözüme çarpıyordu Pantene Elixir, merak edip aldım.
Bildiğiniz gibi :) Kuru, sert, boyalı saçlarım var dolayısıyla En fazla kullandığım ürünler saç bakım ürünleri oluyor. Yıkadıktan sonra uygulanan bakım ürünlerine extra meraklıyım zaten. Ne görsem alıp deniyorum. Pantene Argan Yağlı Elixir de beklentiyi yüksek tuttum ama beğenmedim maalesef :((


Daha önce Argan Yağı ile ilgili bir yazı paylaşmıştım. Argan yağının ne kadar zor üretildiğini ve çok pahalı bir yağ olduğundan bahsetmiştim. Pantene Argan Yağlı Elixir saç serumunun içinde Argan Yağının çoook eser miktarda olabileceğini zaten biliyordum. Ama bu kadar memnun kullanıcı olunca, içeriğindeki diğer maddeler iyidir diye düşünmüştüm lakin yanılmışım. 
Tabi ki her cilt tipi her saç tipi farklı. Bana iyi gelen bir ürün başkasına hiç fayda etmeyebilir. Özellikle saç ürünleri daha da göreceli. Beklenti farklı beğeni farklı ama Pantene Argan Yağlı Elixir saç ucu serumu olarak bana biraz vasat geldi. Beklentim yumuşatıp nemlendirmesi ve kırıklardan korumasıydı.. Benim saçlarımda bunların hiç biri olmadı. 
Hakkını vereyim kokusu şahane :)) Tek sevdiğim yanı bu oldu.
Çok güzel kokuyor ve o koku gün boyu saçta kalıyor.
Saçı yağlandırmıyor, ağırlaştırmıyor.
Parlaklık konusunda bir etkisini görmedim.
Nemlendirmesi ve yumuşaklığı ilk bir kaç saat iyi ama sonra o etkiler bitiyor kokusu kalıyor.
24 Saat nemlendirme vaadediyor ama saç uçlarım kırılmaya devam etti. Kırıklar üzerinde etkisini göremedim.
Ben beğenmemiş olsamda, boyasız saçlar üzerinde daha etkili olur kanaatindeyim. Saçlarınızda boya yoksa, fazla kuruluk sorunu yaşamıyorsanız Pantene Argan Yağlı Elixir den memnun kalabilirsiniz.
Yıkama sonrası bakım olarak bana yeterli gelmedi. Yani olmasa da olur bir ürün benim için. 
Umarım işinize yarar.
Hoşçakalın..

2 yorum:

  1. Saçlarımı yağlandıracak endişesi taşıyorum,senin saçını yağlandırmamış ama benim saçlarım yağlı ve ince

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim saçlar çok kuru olduğu için yağlandırmadı ve hiç etkisi olmadı. Ama senin saçların zaten yağlıymış hiiiç tavsiye etmem. Avon saç serumlarına bi göz at istersen onlar çok daha başarılı:)

      Sil