26 Kasım 2014

Tag

TAG: Me Time

Perçemli Kız Beni tagine eklemiş çook mutlu oldum çok teşekkür ederim.Eğlenceli oldu benim için umarım beğenirsiniz.

Yalnızken ne izler veya okursun?
 Televizyonla pek alakam yok amaa tam bir film gurusuyum :) Bulduğum ilk fırsatta tabletimi açıp film izlerim özellikle macera ve gerilim filmlerine bayılırım.

 Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin?
Cevap veriyoruuum eşofmaan:) rahatıma biraz düşkünüm çekitorum eşofmanlarımı ooh miss :)

Me-Time güzellik ürünlerin nelerdir?
Pirinç unuyla yaptığım maskem ve argan yağı. İkisini de blogda yazıyim unutmadan:)

En sevdiğin ojen hangisidir?
Ojede kırmızı ve bordodan yaz kış vazgeçmem bu yüzden favori ojem Pastel 119

Kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin?
Sabah saatleri ise kesinlikle türk kahvesi hemde büyük boy:) Akşam saatlerinde ise sıcak çikolata.(şu an fincanım çikolata dolu)

En sevdiğin mum hangi marka?
English Home un kokulu mumlarını çok seviyorum özellikle yasemin ve lavanta kokulu olanı çok hoş.

Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin?
Alışveriş için evet ama yalnız dolaşmayı pek sevmiyorum. Zaten vaktim de olmuyor :(

Tek başınayken sinemaya film izlemeye gider misin?
Hayır...

En sevdiğin online alışveriş sitesi?
Lilakutu, Dermoeczanem, Morhipo

Eklemek istediğin bişey var mı? Kendine ayırdığın vakitte daha ne yaparsın?
Örgü örmeyi de severim meditasyon oluyor benim için.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder