28 Kasım 2014

Bübchen Ürünleri Duş Kremi - Nemlendirici Süt - Bakım Kremi

BÜBCHEN





Her şey Eczacı bir babanın 'gazlı' bebeğine sakinleştirici bir çay hazırlamasıyla başlar.. Doğanın ve bitkilerin gücünü bilen babanın karışımı olan çay işe yarar ve kulaktan kulağa yayılır derken ortaya çoook güvenilir bir marka çıkar Bübchen.
Atlas iki aylıkken alnında atopik bir durum peyda oldu bir anda. Kullandığım kremler anlık nemlendiriyordu bi kaç saat sonra pullanma tekarlıyordu. Üçüncü gün doktora gittik. Muayeneden sonra doktorumuz Atlas ın tüm bakım ürünlerini değiştirdiii ve bu markayı tavsiye etti. İşe yaradı alnı kısa sürede normale döndü.
Ben de internette biraz araştırdım ki kullananlar çok memnun ve üzerinde yetişkinlerde kullanabilir yazıyor. E benim de anormal kuru cildim var. Ufaktan kullanmaya başladım. Ve bayıldım.

Duş Krem ; Nemlendirici süt içerikli yazıyor üzerinde ve gerçekten öyle cildin ph değerini dengeliyor, kuruluk sıfır, kokusu ferah ferah temiz  kokuyor.
İçinde Badem Yağı ve Panthenol var. Yumuşacık temizliyor.

Nemlendirici Süt ; Ben banyodan sonra kullanıyorum hem kendime hem Atlas a. İçeriğinde Ayçiçek Yağı ve Panthenol var. Kesinlikle kuruluğa çare diye düşünüyorum gözle görülür bir nemlilik oluyor cilltte. Çok çabuk emiliyor kokusu yine ferah.

Bakım Kremi; Bu krem yoğun bi  yüz ve el nemlendiricisi. Ben yüzüme kolay kolay bişey süremem içim rahat etmez ama bu kremi yüzüme de uyguluyorum zaman zaman nemlendirmesi çok yeterli özellikle bu kış aylarında kozmetik ürünlerin çok faydasını göremeyenlere tavsiye ederim. Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Bübchen ürünlerinin hepsi dermatolojik tetlerden geçiyor ve bitkisel içerikli. Boyar madde içermiyor.

Ben hem oğluma hem kendime içim rahat bi şekilde kullanıyorum .
Tavsiyemdir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder