20 Kasım 2015

LA ROCHE POSAY REDERMİC YEUX C GÖZ ÇEVRESİ KREMİ

Merhabalar
İnstagram sayfamdan çok fazla soru aldım Göz Çevresi kremiyle ilgili. Ben de kullandığım La Roche Posay ın Redermic C Yeux Göz Kremini yazmak istedim.
Bildiğimiz gibi göz çevresindeki deri, cildimizin En hassas yerlerinden biri. Bilek içlerimizdeki deri gibi ince ve en çabuk yıpranan, kırışan bölgemiz göz çevresi. 
Göz çevresi kırışıklıklarının, morlukların sebepleri çok  fazla. 
Yorgunluk, uykusuzluk, az su içmek, stres, bilgisayar karşısında fazla vakit geçirmek, Güneş gözlüğü kullanmamak, gözleri fazla ovuşturmak bunlar arasında. Hatta yüzüstü yatmak bile kırışıklığa sebep olur demişti dermatologum!!
Bunlara dikkat etmek gerek ama bir çoğunu atlıyorum ben, mesela Atlas doğduğundan beri az uyku çok iş :) 
Göz çevresi kremi kullanmaya başlama sebebi, kozmetikte olduğu gibi ihtiyaçtan değil, ailenin kadınlarında genetik olan Kaz Ayağı kırışıklıklarına karşı önlem almaktı.. Genetik diyorum çünkü istisnasız her akrabada, teyzede, halada var :(( 
Aile de mavi göz de var ama o geçmemiş, ben de şans yok kaz ayağı gelir beni bulur diyerek :))
25 yaşında başladım göz çevresi kremi kullanmaya. Ne mutlu bana ki henüz göz çevremde kırışıklık yok. Kaz ayaklarım da yok. Olmaması için önlem alıyorum. Tabi ki yaş aldıkça hepimizin kırışıklıkları olacak kaçış yok ve bunu önleyecek ''Mucize Krem'' henüz keşfedilmedi :)) Yani sürdüm kırşıklıklarım yok oldu gibi bir dünya maalesef yok kızlar :))
Sadece güzel yaşlanmak var. Biz önlemimizi alalım hasarı en aza indirelim :)
Yaklaşık 9-10 aydır La Roche Posay Redermic Yeux C kullanıyorum. Bu ikinci tüp.
La Roche Posay Markası 30 yılı aşkın süredir Dermokozmetik ürünler üreten ve dermatologların güvenle tavsiye ettiği Fransa da üretilen bir marka. Ben de doktorumun tavsiyesi ile aldım. Kuru göz çevresine sahip olduğumu belirteyim.
İçeriğinde C vitamini ve Hyaluronic Asit bulunduruyor ve derinleşen kaz ayağı kırışıklıklarını doldurarak pürüzsüz görünüm vadediyor. Ama böyle bir etkisi yok! Silikon ya da botox gibi etkiler beklemeyin. Göz çevresini nemli tutarak var olan kırşıklıkların görünümünü hafifletiyor ve kesinlikle yenilerinin oluşumunu engelliyor.
Morluklarla ilgili bir iddiası yok. Göz altı morluğu için krem arıyorsanız bu krem o değil :)Paraben içermemesi de ayrıca güzel.


Hep diyorum ya Oğlum un uyku problemi vardı diye, yeni yeni atlattık çok şükür. Uykusuz geceler tam iki yıl sürdü. Bu süre içinde göz çevresi kremimi asla ihmal etmedim. Bir ara göz altlarım isyan etmeye başladı La Roche Posay Redermic C Yeux imdadıma yetişti. Üç ya da dördüncü gün toparlanmayı hissettim. Kıvamı hafif olduğu için göz çevremde yağ bezesi ya da torbalanma yapmadı. ! Torbalanma diyorum çünkü ! bazı kremlerin formülü ağır, emilimi zor oluyor. göz altında torbalanmaya sebep oluyor Redermic C Yeux da böyle bir sorun olmadı. Emilimi kolay, formulü hafif, sıvı kıvamlı bir krem. Üzerinde Gece ve Gündüz kullanın yazıyor lakin içinde C vitamini var ve C vitamini güneşte leke yapabilir. Bu yüzden sadece geceleri kullanıyorum.
Mercimek tanesi kadar alıp yüzük parmağımla kaz ayağı bölgesinden göz altına ama çokta göz pınarına yaklaşmadan sürüyorum. Sabaha dinlenmiş, aydınlanmış, gergin ama nemli göz çevresiyle uyanıyorum :) Kuru olan göz çevremi çok iyi nemlendiriyor. Uykusuz ve yorgun geçen günlerde kaz ayaklarım oluşmadıysa La Roche Posay Redermic C Yeux a borçluyum diyebilirm. 
Fiyatı 80 tl civarında. Kampanyalarda online satış yapan sitelerde daha uygun fiyata bulabilirsiniz. İçinde C vitamini olduğu için 6 ay içinde bitirmeniz gerekiyor. Zaten 6 ayı geçerse krem renk değiştirmeye başlıyor böylece sürenin dolduğunu anlıyorsunuz. İlk tüp biterken sıka sıka canını çıkarmıştım da oradan biliyorum :))
Eğer kuru ve kırışıklıklar oluşmaya başlayan göz çevreniz varsa, güvenilir dermokozmetik bir ürün arıyorsanız şiddetle tavsiye ederim. 
Umarım işinize yarar.
Hoşçakalın..



1 yorum:

  1. Fiyatı ne kadar? bende cok almak istiyorum. caglagormenoglu.blogspot.com.tr beklerim:)

    YanıtlaSil