27 Kasım 2015

LESOLEİL GÜNEŞ GÖRMEYEN SAÇLARA ŞAMPUAN

Merhabalar
Bu gün yeni ve çook iddialı bir şampuandan bahsedeyim. 
Lesoleil Güneş Görmeyen Saçlar için özel, bitkisel Şampuan :)
Saçlarımızın da bizim gibi güneşe ve oksijene ihtiyacı var. Ama bu her zaman mümkün değil. Kış aylarında güneşi biz göremiyoruz ki saçlarımız görsün :) Bunun yanında baş örtüsü, bere, baret, şapka, kapalı ortamlar, saçların sürekli toplu olması, benim gibi evden çıkamayanlar :) Yeterli güneş göremeyen hava almayan saçlara Terranova Cosmetics 5 bitki ve 5 mineralden oluşan bileşimiyle güzel bir şampuan üretmiş. 


İçinde Paraben ve Parafin YOK!! 
İçeriğindeki bitkiler şöyle ;
Biberiye: Saç Derisini Temizler
Aloe Vera: Saç Köklerini Besler
Bezelye: Saç Köklerini Kalınlaştırır
Isırgan Otu: Yağ Dengesini Sağlar
Çörek Otu: Saç Tellerini Kuvvetlendirir
Bu bitkilerin, zaten saça çok iyi geldiğini biliyorum. Yağlarını, yağ karışımlarını çok kullandım. Ha pardon kızlar bezelye hariç :) Bezelyenin saça iyi geldiğini, saç köklerini kalınlaştırdığını ilk defa Lesoleil Şampuan dan öğrendim :)
İçindeki Mineraller ise bunlar;
Çinko: Saçların Nem Dengesini Sağlar
Magnezyum: Saç Köklerini Güçlendirir
Bakır: Saç Rengindeki Bozulmaları Engeller
Silis: Saç Kaybını Önlemeye Yardımcı Olur
Demir: Saç Derisindeki Kan Oranını Dengeler
Mineralleri hep eşten dosttan duydum. Saç dökülme şikayeti olan bir çok tanıdığıma doktor vitamin mineral desteği yazmıştı. Özellikle de Çinko ve Demir. Ama ben bu güne kadar saçım için hiç vitamin mineral kullanmadım çünkü saçlarımda dökülme problemi yok:)
Dolayısıyla Lesoleil Güneş Görmeyen Saçlar Şampuanının Saç dökülmesine etkisini bilemiyorum.
Daha önce belirttiğim gibi Kuru, Elektriklenen, Sert saçlarım var. Ve benim Terk derdim onların yumuşatıp zapturapt altına alabilmek :)
Evet Lesoleil Şampuan da bunu bunu başardı!! 
Saçlarımı ikinci yıkamadan itibaren yumuşatmaya ve elektriklenmesini önlemeye başladı :) Etkisini tam anlayabilmek için yıkadıktan sonra saç serumu kullanmadım. Gerçekten yumuşattığını o zaman anladım. Saçlarımı yumuşatıp nemlendirmede gayet başarılı oldu. Ama kokusu kalıcı değil saçtan uçuveriyor. Saçta şampuan kokusu sevenlere belirteyim.
Lesoleil Güneş Görmeyen Saçlara Şampuanın bendeki etkisi bu oldu. Ben memnun kaldım. Parabensiz ve Parafinsiz, Temiz, Bitkisel İçerikli şampuan arayanlara, saçı sert olanlara tavsiyemdir :)
Umarım işinize yarar.
Hoşçakalın..

1 yorum: